Navorna ročica

Kaj je navorna ročica in čemu služi ?

Navorna ročica pri uporabi električnega kolesa je kovinski element, ki se montira tako na sprednjo kot zadnjo pogonsko kolo z razlogom razbremenitve sile, ki se pojavi pri vrtilnem momentu na osi.

Ročica preprečuje vrtenje osi v motorju, ko je motor v pogonu, velikost sile pa je enaka in obratna od smeri sile vrtenja motorja. Ročica pri montaži na os razporedi silo iz osi na same vilici višje po vpetju in onemogoča uničenje ali okvaro.

V večini primerov os električnih motorjev NI okroga temveč je na vsaki strani po robovih ravna da se po širini idealno uleže v vpetje peste in že s tem v primeru kvalitetnejših vilic omogoča fiksno montažo. Pri močnejših motorjih lahko pride do anomalij v materialu ali celo uničenja vpetja vilic.

Primer uhajanja osi izven vpetja in uničenje vilic

Navorna ročica je nujno potrebna pri električnih motorjih, v večini primerov je zadosti ena. Ker se moči motorjev večajo je navorna ročica zelo pogost element električnih pogonov. Včasih so bile redkost. Moment zasuka v vpetju se ponavadi pojavi pri približno 70Nm (+/- 10Nm), različno od tipa in materiala vilic. Navorna ročica pa le ta parameter dvigne nad 150Nm. Pri aluminiju je zadeva katastrofalna in se vpetje enostavno razleti, pri železnih pa se vpetje odpre/razširi in ostane deformirano.

Nekaj naših navornih ročic in opis delov:

Deli:
  • Print
  • Facebook
  • LinkedIn
  • PDF
  • Translate the post into your language
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by WordPress | Designed by: Free Web Space | Thanks to Best CD Rates, Boat Insurance and software download